Thursday, March 10, 2011

.:: silap kecil, beza besar ::.


cube korang compare 2 gambar yang tertera 



nampak x beza nya???
nampak x??..
ok~~abaikan notification ym yang tak de kene mengena

yang aku nak cakapnye kat sini
nak dijadikan cite..flight IP delay
tapi IP xkesah sgt delay...
yang jadi masalahnye..
camne flight detail ntok tab 21st mac & 12th mac totally the same!!
name student je beza

aduh..aku nak fly bile ni??12 ke 21 ni
problem ni
klo klia sebelah rumah takpe la jugak
once pegawai mara panggil aku lari laju2
ehehe

tapi aku harap flight aku 21 la
pasal sekarang da 10 mac..
tapi still kat t'ganu lagi..
aiihh masak la aku kalo tentibe flight 12..

p/s: aku syak pegawai mara da letih nak type da..tros copy n paste je..sian pegawai mara kan..xpe la..jasamu dikenang...teehee~~

6 comments:

.a.z.r.i. said...

mesti la 12mac..
xkn la 21 pulak..
ko kene balik awal2..
^_^

NasQ said...

Haha... isk2 try check sekali lagi, mungkin dah tukar lagi tu... mungkin 10 Mac tu...

Unknown said...

azri >> he2...taw bes student..asik nk blk awl je..xpsal2 aku kne terlibat same..nape la name aku 1 list ngan ko...ish3

nasriq >> ahaha..klo 10 naya~

NasQ said...

Dah check bila naik belon?

Unknown said...

21 insyaALLAH..ehehe..smpt g nk join contest incik nasriq.. ^_^

Feeq said...

selamat pulang