Thursday, March 17, 2011

:: ole - ole dari sarawak ::

salam ollz..
da jia hao?? :)

hari ni ... agak busy..so kurang sikit on9..
bile da on9 je..
teros dapat mesej yang comel ni ; ditinggalkan oleh incik nasriq..erm tataw bile..ptg tadi kot..
kat shoutbox [yang ade kucing tu~ ]



he2..yes u ollz..IP menang..
jangan jeles.. :)
dapat ole-ole dari sarawak... :)
t da sampai IP tayang kat korang...ok?
maceh incik nasriq..
n congratz to intan too... ^_^


another random story from IP

korang pasan tak..shoutbox IP da nyorok 2 sekarang..siap tayang gamba favourite niece IP lg!!

comel kan??comel kan?? ^_^


p/s : esk (19 mac) da nak p KLIA... tapi beg tak pack lagi...meh tolong IP pack meh...

okeyh..tuh je untuk kali ni... sekarang nak pi makan dinner plak .. eyh.. ke supper??hmm pape je lah!

5 comments:

Fieq Eum said...

incik nasriq sje je bg mng..nk amik hati tu..hehe

btw, comey niece tu..
shoutbox tu xyah xpe kot..org duk cbuk promte iklan buat duet je byak..haha

plankton said...

heh...mmg da taw da saje je nak kasi hadiah...well..that's how friendship among bloggers start...we give and take (err tp ai blom give lagi..he3)

xde pon iklan bt duit...ur s punyer je kot..:P

Nasriq said...

haha... rasanya tak ada bagi hati pun!

erm...cam tu tak payah pos lagi kot...sebab dah nak naik belon dah...huhu...

plankton said...

ahahak...btol jgak...xbagi pon hati kan..

Fieq Eum said...

oh ok..mmg xbg hati pon..