Friday, January 28, 2011

:: ASKAR MALAYSIA PLG BERANI ::

Ada tiga platoon askar..askar USA..Russia dan Malaysia.

Maka jeneral2 tiga platoon tu duduk bersama dan berbual tentang pengalaman mereka dan Jeneral USA ni bertanya..Kita tenguk.., siapa yang paling berani antara tiga3 platoon .

Yang lain dari Russia dan Malaysia memang setuju sangat..

Jadi..dipanggilnya askar USA berpangkat Sarjen..Jeneral tu bertanya..Sarjen ..nampak itu bangunan?

Yess sir..!! Jawab sarjen tu dengan bersemangat.Pergi naik tingkat dua dan terjun dari bangungan tu.. Arah Jenderal USA.

Yess sir..!! Jawab sarjen tu .. Maka mamat askar USA tu pun naik ke tingkat 2 dan terjun tanpa menggunakan payung terjun…patahlah kakinya.

Jeneral Rusia dan Malaysia kata..memang berani askar USA tu sampai patah kaki…

Dan jeneral dari Russia pun berkata Itu tidak hebat sangat..Dipanggilnya askar Rusia berpangkat kapten.maka disuruh naik tingkat 4 dan terjun.. jawab kapten tu.. Yess Sir!! lalu bergegas mamat ni naik ke tingkat 4 lalu terjun dgn selambernyeler askar tu…….patah kaki jugak.

Jeneral USA dan Malaysia tergamam.. Fuyooo! Dasyhat tul la selamber je die terjun

Macam mane ko punya askar Malaysia plak Cabar Jeneral Russia dengan angkuhnye

Jeneral Malaysia pun panggil ler askarnya berpangkat prebet..”kau nampak bangunan tu?” tanya Jeneral tu

“Nampak tuan” jawab askar Melayu tu..

Kata Jeneral Malaysia tu lagi “..kau naik tingkat enam dan terjun dari tingkat enam tu..buleh?”

Maka dijawab askar melayu tu..”..kepala HOTAK tuan! siapa nak patahkan kaki dengan gitu saja tuan..gilo punya Jeneral”

Maka Jeneral Malaysia tu kata kat Jeneral USA dgn Russia kau tengok tu.. askar Malaysialah yang paling berani…

Jeneral USA dan Russia bertanya Kenapa pulak

Sebab askar Malaysia paling berani melawan ARAHAN.tu baru pangkat prebet Balas Jeneral Malaysia.


8 comments:

Nasriq said...

kui...kui...kui...

Monk The Shadow said...

BWAHAHAHHA.....btol x...

mcm ni lah said...

patah kaki kene urut tu

Monk The Shadow said...

hahaha...btol2

mcm ni lah said...

apsal komen aku perkataan urut berwarna biru ?,.. kalo aku massage dia akan jadi biru tak?,.. ermmm

ejulz said...

memang berani la.. heHe

chocochoky said...

mmg gila la berani askar Malaysia. haha..
patah kaki xpe, jgn patah hati.. :p

Syafiq Muzakhir B Md Yusof said...

mampu tersenyum :)