Tuesday, September 7, 2010

::baju baru buatmu::

salam ollz..
salam ramadhan...

erm da lme xm'hapdate blog ni...
sbb mmg xde mood nk on blog sjk2 ank2 da mkin rmai dlm rumah ni..
busy layan ank2 la plak kan...
incik plankton kan DADDY yg penyayang..ho3

2-3 hari lagi da nak raye..
incik putih pon mao keliatan cantik kacak dan bergaya
di lebaran bakal tiba ni..
mao liat rupe incik putih sekarang??
home screen








baju baru incik putih neyh jenama initsua
tapi bila incik plankton pikir2 balik
malap la plak baju neyh...x meriah la kn..ho3

note random!!!


baru2 ni ada kawan incik plankton minta dihantarkan kad rye ..masalahnya dlm hidup IP xpernah plak IP hantar kad raya hatta bt bonda dan ayahda..so buat KAMU yang minta kad raya tu...IP rse xsempat da ni nak pos kad raye,,posmen pon da cuti da..t IP bt ucapan kat blog n FB je la erk..ho3~

5 comments:

anis said...

ifone ke nie??

plankton said...

yup2..ifone kesayangan saye..he3

xusahkelamkabut said...

change theme? wah sungguh malap!

xusahkelamkabut said...

pandai lah pulak IP tukar theme kat iphone. kagum!

xusahkelamkabut said...
This comment has been removed by the author.